حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست

مقاومت فلسطین مقر فرماندهی اشغالگران در النصیرات را هدف با خمپاره هدف گرفت.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 15
کد خبر: ۲۳۶۱۸۳

به گزارش راهبرد معاصر. مقاومت فلسطین مقر فرماندهی اشغالگران صهیونیست در النصیرات را هدف قرار داد.

 

گروهان‌های قدس اعلام کرد مقر فرماندهی و کنترل نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در اطراف دانشگاه فلسطین در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار داده است.

 

بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی منجر به ویرانی گسترده در برج‌های مسکونی اسرا در غرب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه شده است.

 

روز گذشته نیز اشغالگران اسرائیلی در ادامه جنایات خود علیه اماکن عبادی در نوار غزه، مسجد حسن البنا در اردوگاه النصیرات در مرکز این باریکه را بمباران و تخریب کردند.

 

دیروز همچنین منابع فلسطینی از درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در مناطق شمالی اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه خبر دادند. این منابع همچنین از حمله توپخانه‌ای سنگین صهیونیست‌ها به این مناطق همزمان با درگیری‌ها با مقاومت خبر دادند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار